sobota, 31 stycznia 2015

Rozdział 64

Coś słabo Wam to idzie. Żyjecie? :(
PIOSENKA NA DZIŚ

-Ann! Bo mamy coś dla ciebie.- uśmiechnął się lekko Jake.
-Dla mnie?- zdziwiłam się.
-Owszem. Dziś jest pewnego rodzaju święto. I chcielibyśmy to uczcić.- puścił mi oczko Jeremy. Święto?! Kurwa! O czym znowu zapomniałam?!
-Eee... Święto? A jakie? Bo wiecie, ja nie ogarniam zbytnio kalendarza.- powiedziałam powoli, intensywnie myśląc. Nie no, urodziny kogoś odpadają. Poza tym, powiedzieliby to inaczej...
-Wiesz jaki dziś dzień?- spytał Andy.
-Mhm. 15 listopada.
-Równo 5 miesięcy temu się poznaliśmy.- wytłumaczył CC.
-Aaa. To mamy to świętować? Ja myślałam, że bardziej rok, pół roku znajomości, czy coś.- zdziwiłam się.
-Noo najpierw tak mieliśmy zrobić, ale grudzień mamy zawalony robotą.- puścił mi oczko Jinxx. Tylko Ash się nie odzywał.
-Więc z tej okazji mamy dla ciebie mały prezent. Żebyś patrzyła na to zawsze wtedy, gdy cię wkurzymy.- Andy podał mi pakunek. Uniosłam brew, zdzierając papier. Nasze wspólne zdjęcie oprawione w ramkę. To było po jakimś koncercie podczas trasy. Stali w rzędzie, trzymając mnie na rękach. Zaśmiałam się cicho, przypominając sobie tamtą chwilę.
-Ahahah wyszliśmy tu jak debile. To znaczy wy, bo ja pięknie jak zawsze.- wyszczerzyłam się, wodząc palcem po ramce.
-Taak. Wmawiaj sobie. Czyli podoba ci się?- zmarszczył czoło Ash.
-Tak. Dziękuję.- uściskałam każdego z nich po kolei. W tym momencie zadzwonił mój telefon. Jonathan.
-Haaalo.- mruknęłam.
-Powiedz swoim podopiecznym, że jutro jedziecie do Malibu. Nara.- rozłączył się, zanim zdążyłam otworzyć usta.
-Super!- burknęłam.
-Co jest?- zmartwił się CC.
-Jon mnie wkurza. Mniejsza. Jutro jedziemy do Malibu. Świętować nagranie płyty. Noo, o ile jest gotowa. Więc ruszcie się do studia nagraniowego. Trzeba ją przesłuchać.- wypchnęłam ich z mojego biura. Andy złapał mnie za dłoń i pociągnął za sobą. Wzięli też Joe'go. W studiu czekali już na nas John, producent i inni ludzie pracujący przy płycie. Oczywiście siadłam tak, żeby przypadkiem nie znaleźć się na filmie. Po raz pierwszy miałam okazję przesłuchać płytę w całości. Po każdej piosence była robiona chwila przerwy, żeby ustalić ewentualne zmiany. Których już nikt nie chciał. Słuchałam tak tej płyty i z każdą chwilą coraz bardziej się w niej zakochiwałam. Czy to w ogóle możliwe jest?
Po wszystkim, ludzie gratulowali sobie nawzajem. Nawet Jonathan dołączył. Ja tymczasem stałam z boku, obserwując, jak wznoszą toast za koniec prac. Nie chciałam pić. Właściwie, to chciałam tylko wrócić do domu. Wyszliśmy na korytarz, kierując się do swoich pokoi. Mogliśmy już jechać.
-Ann, coś nie tak?- spytał Jinxx, obserwując mnie uważnie.
-Nie. Jest okej.- powiedziałam cicho.
-I jak podoba ci się płyta?- zaciekawił się Jake.
-Jest cudowna. Jak nie odniesie sukcesu, to zwątpię w ludzkość.- mruknęłam, wymuszając uśmiech. Serio, nie wiem, co się ze mną dzieje. Poszłam do mojego biura, po kurtkę i torbę. Za mną wślizgnął się Ash.
-Więc?- uniósł brew, stojąc z założonymi rękoma. On wszystko widzi. I nie daje się zbyć.
-Po prostu zrobiło mi się smutno. To nic.- założyłam kurtkę. Purdy podszedł do mnie, unosząc mój podbródek i uważnie przyglądając się twarzy. Sprawdza, czy nie ściemniam.
-Popatrz na mnie.- zażądał. Zrobiłam, co kazał. Westchnęłam ciężko, po czym wtuliłam się w niego. On jeden nie zadawał zbędnych pytań. Albo rozumiał, albo miał to gdzieś. Skutek był taki, że tylko przy nim starałam się udawać jak najmniej. Poczułam, jak oplata mnie ramionami.
-Musimy już iść.- mruknęłam, odsuwając się po chwili.
-Zaczynam się o ciebie martwić.- przechylił lekko głowę.
-Ty? Dlaczego?- zdziwiłam się.
-Sama się do mnie przytulasz. Jak nigdy.- prychnął.
-Mam tego nie robić?
-Niee. Po prostu to do ciebie niepodobne. Może coś cię bierze?- dotknął dłonią mojego czoła.
-Zabawne Purdy!- warknęłam. -Może mi odbija, ale do ciebie to jeszcze mi daleko!
-Ooo. No i taką cię znam. W końcu mówisz jak ty.- zaśmiał się.
-Dzięki. Ja tu próbuję być sobą, cokolwiek to znaczy, a ty tego nie doceniasz.- burknęłam, wymijając go i wychodząc na korytarz.
-Czeekaj. Przecież żartuję. Chodź, trzeba cię utuczyć.- dźgnął mnie w żebro, po czym pociągnął za rękę.
-A co ja zwierzę do uboju jestem, że trzeba mnie tuczyć?!- zaprotestowałam.
-Nie lubię przytulać kości. Poza tym sorry, ale już mamy w ekipie jednego kościotrupa. Ty masz inną rolę.- dołączyliśmy do chłopaków.
-Taak? Oświeć mnie.- przewróciłam oczami.
-Andy to ten idealny i chudy. Z cudownym głosem. Jake to ten zdolny i spokojny, Jeremy mądry z psychopatycznym spojrzeniem, CC zabawny i wiecznie głodny, a ja oczywiście przystojny badboy, obiekt westchnień fanek. Ty masz być wiedźmą. Wredną i seksowną jednocześnie. Kocicą. Wampem. Wybierz sobie, które określenie wolisz.- machnął ręką.
-Długo nad tym myślałeś?- wydukałam, wstrząśnięta.
-Owszem.- odparł dumnie.
-To na drugi raz nie myśl. To ci szkodzi.- pokręciłam głową.
-Na szczęście Annie, masz jeszcze nas.- objął mnie ramieniem Jake, odciągając od Ash'a, który teraz mordował mnie wzrokiem.
-O tyle dobrze. Tylko wy powstrzymujecie mnie przed zabiciem waszego kolegi.- puściłam im oczko.
-Dobra! Zejdź ze mnie. Robimy dziś grilla?- zmienił temat Purdy.
-Dziś?!- podniosłam głos.
-No, a niby czemu nie? Jest ładna pogoda.- wzruszył ramionami.
-Okej. Po prostu nie jestem przyzwyczajona do takich rzeczy w listopadzie.- zaakcentowałam ostatnie słowo.
-Co się dziwić, skoro mieszkałaś na jakiejś Syberii.- mruknął Jinxx.
-Nie przesadzaj! Do temperatur, jakie panują na Syberii, to Polsce jeszcze daleko.- wyszliśmy z budynku. Miałam już skierować się do auta Jake'a, ale ktoś pociągnął mnie za rękę dalej.
-Jedziesz ze mną kociaku.- mruknął znudzony basista.
-To my was samych zostawimy, gołąbeczki.- zaśmiał się CC.
Przewróciłam oczami. Usiadłam na miejscu pasażera w samochodzie Ash'a.
-No więc wróćmy do zasadniczego tematu. Schudłaś.- powiedział oskarżycielsko, ruszając.
-I co z tego?- odparłam obojętnie.
-To, że i tak jesteś szczupła. Nie powinnaś chudnąć bardziej.- syknął.
-Przecież jem normalnie!- warknęłam.
-To czemu jesteś lżejsza?
-Może przez stres? I ostatnie wydarzenia? A może to przez klimat i taki tryb życia?- wzruszyłam ramionami.
-Okej. Ale jak zauważę, że jeszcze mniej ważysz, to bardziej się tym zainteresuję.- spojrzał na mnie zły.
-Czemu ty się mną tak przejmujesz, co?- zdenerwowałam się. Nie lubiłam, gdy ktoś się o mnie troszczył.
-Tłumaczyłem ci to już. Poza tym, wciąż jestem twoim opiekunem prawnym.- przypomniał mi.
-Niestety.- burknęłam.
-Aż tak ci to przeszkadza?- spytał zimnym tonem. -Powinnaś się cieszyć, bo reszta skakałaby wokół ciebie dużo bardziej. Powstrzymuje ich tylko moje olewanie sprawy
-Ohh jakiś ty dobry. I nie chodzi o ciebie. Po prostu uważam, że nie potrzebuję niańki.
-I myślę, że to dlatego Jon wybrał mnie. Wiedział, że nie zamierzam cię niańczyć, bo nie zadaję się z takimi dzieciakami.
-Tak. Zapomniałam, że wciąż myślisz o mnie, jak o dziecku.- prychnęłam.
-A co? Zależy ci, żeby było inaczej?- uniósł brew.
-Na niczym mi nie zależy. Już nie.- rzuciłam mu ostre spojrzenie. Resztę drogi przebyliśmy w ciszy.

Jakiś czas później.

Leżałam na swoim łóżku, myśląc. Czy ja się pokłóciłam z Ashley'em? Przecież mieliśmy spróbować się przyjaźnić. Niby rozmawiamy normalnie, ale wtedy on nagle rzuca jakimś tekstem. Mam wrażenie, że próbuje mnie sprowokować. Albo zauważa, że za bardzo jest sobą. Nie rozumiem go. To jedyny facet na całym świecie, którego kompletnie nie ogarniam! Nie to mnie jednak martwi. Pytał, czy przeszkadza mi to, że ma mnie za gówniarę. Skłamałam. Przeszkadza. Nigdy nie przejmowałam się zdaniem innych, ale on... Chcę mu udowodnić, że nie jestem taka, jak wszystkie. Tylko po co? Przecież ja nawet nie wiem, czy go lubię. Zaczęłam traktować go, jak jakieś wyzwanie. Jestem jebnięta. Miałam już tak nie robić. Nie ranić uczuć innych. Ja raczej ich nie posiadam, ale to nie znaczy, że muszę krzywdzić wszystkich wokół. Miałam się zmienić. A wracam do starej siebie. To się nie skończy dobrze. Nigdy nie kończyło...

Wyszłam do ogrodu, gdzie urzędował zespół. Nawet na mnie nie zwrócili uwagi. Fajnie. Wyłożyłam się na drewnianej ławeczce, na której siedział Andy, nogi układając na jego kolanach. Dopiero wtedy na mnie spojrzał.
Połaskotał mnie lekko w podeszwę, puszczając mi oczko. Zaśmiałam się cicho. Andy był inny. Niby dorosły, ale dziecko. Czasem wyglądał, jak mężczyzna, a czasem jak nastolatek. Choćbym patrzyła w lustro.
Po chwili Jinxx i Ash przynieśli jedzenie i zaczęliśmy się obżerać. Czułam na sobie badawczy wzrok basisty. Pilnował, czy jem.
-Przestań się tak gapić! No chyba, że chcesz, żebym się udławiła.- powiedziałam zgryźliwie. Purdy nic nie odpowiedział, ale odwrócił wzrok. Coś z nim jest nie halo. Kątem oka zauważyłam, że CC na chwilę na opuścił. Gdy wrócił, towarzyszył mu Michael. Mój doradca.
-Mike?! Co ty tu robisz?- zdziwiłam się.
-Przyjechał dla mnie.- odpowiedział szybko Ashley. Uniosłam zdziwiona brwi. Czyżby Ash jednak chciał...? Obserwowałam, jak skierowali się w stronę domu. Okeeej...
-Ludzie, jutro jedziemy na plażę.- rozmarzył się CC.
-Niestety- burknęłam razem z Andy'm.
-Wy się nie znacie! Dobrali się kurwa, wiedźma i wampir.- machnął ręką Jake.
-Moja wina, że nie lubię leżeć plackiem na plaży?- oburzył się Biersack.
-Ann, a ty jakie masz wytłumaczenie?- uniósł brew Jeremy.
-Zapomnieliście, że nie umiem pływać?- burknęłam.
-A no fakt. Za to będziesz się opalać.
-Suuuper. Czekam na to niecierpliwie.- ironizowałam.
-Okej. Nie marudź, tylko przynieś drugi keczup.- powiedział Coma.
-A co ja jestem?!
-Kobieta.
-Śmieszne. Nie lubię was.- wstałam obrażona, idąc do domu. Na kanapie w salonie siedział Ash, rozmawiając z Michael'em. Albo raczej się wściekał.
-To nie ma sensu. Nie wyjdzie i tyle.- rzucił jakieś papiery na stół.
-Początek jest zawsze najgorszy. Ale gadałem z kilkoma osobami. To ma przyszłość.- tłumaczył spokojnie Mike. Skierowałam się do kuchni, do lodówki.
-Nie zaryzykuję aż tak!- warknął basista. Chciałam wrócić do chłopaków, ale zatrzymał mnie głos Mike'a.
-Ann pozwól na sekundę. Wytłumacz swojemu chłopakowi, że jest idiotą.- wskazał na niego ręką.
-O co chodzi?- spytałam znudzona.
-Sama zobacz.- Michael podał mi jakąś kartkę. Biznesplan. Przeleciałam ją pobieżnie wzrokiem. A jednak! Ash chce mieć własną linię odzieży.
-Noo nieźle. Da się na tym coś zarobić?- spytałam mojego doradcę.
-Da. I to całkiem niezłą kasę. Ale ten tu ma opory.

-Ashley, o co chodzi?- skierowałam się do chłopaka.
-O to, że nie zainwestuję tyle kasy. To za duże ryzyko.- schował twarz w dłoniach.
-Kto nie ryzykuje, ten nie zarabia. Ile jesteś skłonny wydać?- spojrzałam na niego.
-Z jakieś 65-70 % tego, co przewidział Michael.- mruknął. Zaczęłam intensywnie myśleć.
-A gdybym na przykład, tak hipotetycznie, chciała zostać twoją wspólniczką?- spytałam powoli.
-Co?!- podniósł gwałtownie głowę.
-No co? Ash, twoje projekty są dobre. Masz tyle fanek. Nie widzisz, że to może być czysty zysk? Dla obu stron, bo dziewczyny dostaną coś, co stworzyłeś z myślą o nich. Poczują się wyjątkowe.- zauważyłam.
-Ale to kupa forsy. Nie jest powiedziane, że się zwróci!- wstał zły.
-No i co z tego? Mike twierdzi, że są duże szanse. A ja mu ufam. Jeszcze nigdy, odkąd razem pracujemy, nie straciłam większej kwoty. Więc plan jest taki: ja się dokładam, w zamian za ileś procent udziałów. A gdy zarobisz to najwyżej je ode mnie odkupisz. Co ty na to?- zaplotłam ręce na piersi.
-Ann, ja nie wiem. To...- patrzył na mnie niezdecydowany.
-Okej. Michael, przepraszamy na chwilę. Ashley chodź.- złapałam go za łokieć i pociągnęłam do kuchni. -Co ty odpierdalasz?!
-Nic! Nie widzisz, że to inwestowanie kasy w niepewny biznes?!- machał rękami.
-Sam jesteś niepewny. Gdyby to było nieopłacalne, to Mike wybiłby ci to z głowy. Gdzie widzisz problem? Dasz tyle pieniędzy, ile chcesz, a resztę dołożę ja.- zauważyłam.
-Nie. Nie chcę twojej kasy. - zaprotestował.
-Ash jak ty mnie wkurzasz! Zachowujesz się jak baba! Udowodnij, że masz jaja!- złapałam się ostatniego argumentu. Zawsze na niego działa.
-Nie bierz mnie pod włos.- mruknął. Łamie się!
-Kochanie, łączy nas tyle umów i kontraktów. Jeden w tą, czy w tamtą, co za różnica? Poza tym to dobry układ. Jeśli sprzedasz mi część udziałów, nie będę mogła cię zabić, bo wtedy stracę pieniądze.- powiedziałam radośnie.
-Wariatka.
-Cykor.
-Dobra kurwa! Ja się nie dziwię, że ty nie masz prawdziwego chłopaka. Potrafisz wpędzić człowieka do grobu tym marudzeniem.- syknął.
-W końcu jestem kobietą. Ojj już przestań.- zaśmiałam się. Wróciliśmy do salonu.
-Przygotuj wszystko. Zdecydowałem się.- westchnął ciężko Purdy.
-Jak rozumiem, Ann będzie twoją wspólniczką? W takim razie, póki co, przygotuję inną umowę. W styczniu sprzedasz jej udziały. Gdy będzie pełnoletnia. Ja nie mogę w jej imieniu wejść w spółkę.- Mike pisał coś na kartce.
-No i fajnie. Wracam do ogrodu, bo się pewnie denerwują.- złapałam keczup i skierowałam się do reszty zespołu.
-Gdzieś ty była? W sklepie?!- oburzył się CC, podbiegając do mnie i wyrywając mi butelkę z ręki.
-W kosmosie kurwa.- syknęłam, opadając na ławkę.
-Fajnie było?- prychnął Jinxx.
-Za zimno. Dlatego wróciłam tak szybko.- przewróciłam oczami. Ja ich czasami tak cholernie nienawidzę!

Następny dzień.

Dojechaliśmy na tą pierdoloną plażę. Wszystko byłoby super, naprawdę, gdyby nie jeden szczegół. Muszę się rozebrać do kostiumu kąpielowego... Umrę ze wstydu. Jeszcze, jakbym za mało miała przejebane, to byłam tam JEDYNĄ dziewczyną. Kurwa no! Co ja takiego musiałam zrobić w poprzednim życiu, że los tak mnie karze?! Z miną męczennicy wlokłam się za chłopakami na plażę. Najpierw mieliśmy się trochę poopalać, czy coś, a potem obiad. Na później też mieli jakieś plany.
-Mała rusz się, nie będziemy czekać wiecznie!- popchnął mnie lekko Jake. Nie chciałam się rozbierać. Zwłaszcza, że wciąż miałam okropny ślad pod piersią. Na ramieniu był mniejszy, ale jego pokazywałam codziennie. No i schudłam. Przez to, że miałam dość szeroki rozstaw żeber, jak na kobietę, to teraz było je dość dobrze widać. Wyglądałam ohydnie. Chłopcy szli gęsiego, bacznie lustrując napotykane dziewczyny. Wczoraj zadzwoniły do mnie Ella i Sammi, przy okazji rozbawiając mnie, ponieważ stwierdziły, że mam założyć najbardziej skąpe bikini, jakie mam. Na moje pytanie, dlaczego, stwierdziły, że wolą, żeby chłopaki gapili się na mnie, niż na obce laski. Tylko zapomniały o jednej rzeczy. Mianowicie, chłopaki traktują mnie jak siostrę. Raczej nie będę przyciągać ich uwagi. Gdy powiedziałam to dziewczynom, odparły, że jeszcze mało wiem o życiu. Taak. Dotarliśmy do naszych leżaków. Rzuciłam torbę na jeden z nich. Po mojej prawej od razu usadowił się Ash. W kowbojskim kapeluszu wyglądał komicznie, no ale mu przecież tego nie powiem. Po lewej miałam naszego etatowego marudę. Westchnęłam ciężko, obserwując chłopaków, którzy teraz się rozbierali. Serio, ja chyba jestem oziębła, bo kompletnie nie zrobili na mnie wrażenia. Nawet Ash. Chociaż w sumie, to widzę go półnagiego prawie codziennie. Przyzwyczaiłam się chyba. Obiecałam dziewczynom, że zajmę ich facetów. Co by tu zrobić?
-A ty tak będziesz cały czas w ciuchach siedzieć?- zauważył obojętnie Jake. Westchnęłam ciężko, wstając. Zrzuciłam z siebie dżinsy i sięgnęłam do przydługiego podkoszulka. Z największą gracją, jaką potrafiłam z siebie wykrzesać, powoli go ściągnęłam i rzuciłam do torby. Chłopcy najpierw beznamiętnie na mnie spojrzeli, by po chwili zlustrować mnie uważnie od stóp do głów. Kurwa. Dziewczyny miały rację.
-To który nasmaruje mi plecy?- rzuciłam zalotnie. A co mi tam!
-JA!!!- ryknęła cała piątka.
-Ej, jestem jej bratem!- zauważył Andy.
-A ja facetem. Mam pierwszeństwo.- wycwanił się Ash.
-Seerio? Jak macie się o to kłócić, to sama sobie poradzę.- mruknęłam.
-Ale kociaku, tu nikt się nie kłóci. Dawaj to!- wyrwał mi krem z rąk. Odpięłam ramiączka stanika, bo chciałam opalić całe ramiona. Związałam włosy na czubku głowy, siadając na leżaku. Purdy usiadł za mną. Poczułam łaskotanie na szyi. W tym momencie usłyszałam jego głos przy uchu: -Zostało ci jedno pasemko.
-Aha.- złapałam je i schowałam pod gumką. Chwilę później poczułam na swoich plecach ciepłe dłonie basisty. Co i rusz zjeżdżał nimi na moje boki i biodra, ale jakoś nie protestowałam. No sorry, tu są ludzie. A on podobno jest moim chłopakiem. Nawet scen nie mogę robić. Do dupy taki układ. Czułam, że chłopak na siłę przeciąga tą chwilę. W końcu oderwał się ode mnie.
-Z przodu też?- spytał z nadzieją w głosie.
-Myślę, że tym razem sobie poradzę. Dziękuję, koochanie.- specjalnie przeciągnęłam to słowo.
-To teraz ty zatroszcz się o mnie.- wyszczerzył się, oddając mi krem. Wzruszyłam ramionami, pokazując mu, żeby się odwrócił. Zaczęłam kolistymi ruchami rozprowadzać po jego plecach krem.
-Tatuażom słońce nie szkodzi?- spytałam.
-Trochę tylko. Ale nie unikniesz tego. Patrz, masz teraz okazję do pomacania sobie moich mięśni.- puścił mi oczko, patrząc na mnie przez ramię.
-Nie jarają mnie twoje mięśnie.- powiedziałam obojętnie.
-Jak to?! Muszą! Nie ma innej opcji. Cóż, chyba będę musiał nad tobą popracować, żebyś zaczęła odpowiednio reagować na płeć przeciwną.- westchnął.
-Super. Okej. Gotowe. A teraz zjeżdżaj, chcę się położyć.- zepchnęłam go z mojego leżaka. Purdy burknął coś pod nosem, ale grzecznie zszedł. Ułożyłam się wygodnie na brzuchu, wkładając do jednego ucha słuchawkę. Andy jak zwykle coś pisał. On nic innego nie robi, tylko tworzy nowe teksty.

Opalałam się obserwując, jak Ash pływa na desce surfingowej. Tzn. próbował, ale nie było za dużych fal.
Reszta chłopaków też szalała w wodzie. Nawet Biersack dał się namówić i grał z nimi w piłkę. Ja nie miałam zamiaru się stąd ruszać. W pewnym momencie obok mnie usiadł jakiś koleś.
-Czemu taka piękna dziewczyna jest sama?- spojrzał na mnie zalotnie.
-Nie jestem tu sama.- uniosłam brew.
-Jakoś nikogo obok ciebie nie widzę. Dasz się zaprosić na drinka?- nie dawał za wygraną. Spięłam się w sobie, ale za wszelką cenę próbowałam się opanować. W końcu jestem w miejscu publicznym. Tu nic mi nie będzie.
-Nie jestem pewna, co na to mój chłopak.- odparłam sucho.
-Musi być totalnym idiotą, skoro zostawił cię tu.- uśmiechnął się.
-Ekhem! Mógłbyś nie siedzieć na moim leżaku?!- obok nas pojawił się Ash.
-Ooo ty jesteś jej chłopakiem?- koleś zupełnie się nie speszył.
-Owszem. Mam ci pomóc, czy sam się stracisz?- wysyczał basista.
-Doobra. Zrozumiałem aluzję. Skarbie, jeśli jednak zmienisz zdanie, znajdziesz mnie przy barze.- chłopak puścił mi oczko i odszedł.
-Skarbie?! Co to za facet?- wkurzył się Purdy.
-Skąd mam wiedzieć? Nie przedstawił się.- wzruszyłam ramionami, z powrotem się kładąc.
-Spuścić cię na chwilę z oczu i już się jakiś do ciebie dostawia.- pokręcił głową.
-To nie moja wina. Sami zaczepiają.- mruknęłam, przymykając oczy.
-Aha. Zamierzasz tak cały czas leżeć?- spytał po chwili.
-Owszem.- odpowiedziałam cicho. Było mi tak fajnie. Chciało mi się spać.
-Nie mogę cię cały czas pilnować.
-To sobie idź. Jestem duża.
-Niee. Mam lepszy pomysł. Trochę się zabawimy.- zaśmiał się.
-Chciałbyś. Daj mi spokój.- wyszeptałam. W tym samym momencie poczułam, jak się unoszę. Otworzyłam gwałtownie oczy.
-Ashley co ty robisz?! Postaw mnie!- krzyknęłam, łapiąc go za szyję.
-Hahaha nie. Idziemy się kąpać.- wyszczerzył się, idąc w stronę wody.
-Debilu przecież ja nie umiem pływać!!!- zaczęłam panikować. Widziałam, jak chłopaki nam się przyglądają.
-Wszystko pod kontrolą!- wydarł się do nich. -Kociaku, jesteśmy na plaży w Malibu. To grzech być tutaj, a nawet się nie zmoczyć.
-Idiota!
**************
 Rozdział z cyklu złote myśli i głupie pomysły Ashley'a P. Motionless'i na czele z moim chłopakiem Ryszardem zwanym przez znajomych Horror'em, będą w następnym.

Teraz trochę inna sprawa. Muszę Was zmartwić, bo nie mam pojęcia w jakiej częstotliwości będę dodawać rozdziały. Po raz kolejny moje życie się skomplikowało. Tym razem bardziej, niż zwykle. Nie zamierzam się tłumaczyć. Kto wie, ten wie. Jednak rodzina zawsze będzie u mnie na 1 miejscu, a sytuacja wymaga, żebym pokazała, że jestem dorosła i samodzielna. Staram się pisać coś w wolnych chwilach, ale ciężko mi to idzie, bo nie jest mi specjalnie do śmiechu. Co z tego, że wiem, co mam pisać, skoro moje myśli kręcą się wokół innych, znacznie poważniejszych spraw. Nie chcę zawieszać tego bloga, ale nie mam pojęcia, co będzie za np. dwa tygodnie. Jest mi niezmiernie przykro z tego powodu, ale tak czasami już jest. Mam tylko cichą nadzieję, że mnie nie opuścicie;) Wiem, jak wkurwiające są takie zawieszenia i postaram się tego nie zrobić, ale nic nie obiecuję.
Dziś jest sobota, więc życzę już tak na przyszłość, miłego tygodnia. Mój taki nie będzie, ale trudno. To się nazywa życie:) Limit zostawiam taki sam. Postaram się dodać, jak tylko coś mnie oświeci i dokończę rozdział. Take Care Sweethearts♥

!!! 27 komentarzy=nowy rozdział !!!

30 komentarzy:

  1. Rozdział jak zwykle super! Biedna Ann... wstyd się przyznać ale ja też nie umiem pływać ;c Na jej miejscu starałabym się go utopić. Może też zadusić poduszką gdy będzie spał. ;)
    Czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz co w takim momencie...
    Ty no, kupmy Ann pas cnoty, albo niech sobie od Jinxxa weźmie!
    Niech faceci się od niej odpieprzą...
    Nawet nie wiesz jak mnie pocieszyłaś tym rozdziałem. (taka jakby depresja...)
    Aaa, już rozumiem o co Ci chodzi z Ryśkiem!
    Tak, jestem niekumata.
    W ogóle łoesuuu, ta scena jak Ann się rozbierała i się zapytała, który jej posmaruje plecy. Cud miód i orzeszki!
    Nie wiem czemu, cały czas się śmiałam.
    Jak ty na mnie wpływasz kobieto...
    Tak więc...Życzę weny i czekam na następny.
    Ps.Wiem, lubisz się zaczytać ale potrzebuję reklamy...No przepraszam xd
    Tak tak, nowy blog.
    Ale jest Taylor Momsen...A no i BVB.
    Nowy rozdział powinien być dziś wieczorem.
    my-psychic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział jest cudny jak zwykle nie zawiodłaś mnie dobrze cię rozumiem masz wsparcie z mojej strony no więc czekam na nexta>>>Noele

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywały lepsze,ale ten też fajny ;)
    A co jak Ann bd miała anoreksję, czy jakieś inne gówno? :o. Ash będzie złyy xD.
    Mam gorszy dzień,więc nie potrafię skleić poprawnego komentarza. Weny życzę i pamiętaj, Never Give In!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rocdział cudowny jak zawsze i mam nadzieje że purdy nie utopi naszej bohaterki...
    Kocham i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest genialny a przez to Malibu zachciało mi sie wakacji choć nie miałam jeszcze nawet ferii.Nie dziwię się Ann i Andy'iemu,że nie lubią chodzić na plażę po za tym ja też nie umiem pływać huh.To zdjęcie Biersack'a jest perfekcyjne ♥ I ja wiedziałam,że Ash zainwestuje w te ciuszki.Tym razem trochę chaotycznie przepraszam.Życzę ci wyjścia na prostą,czasu,weny i czego tam jeszcze chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Yay! <3
    A ja z opóźnieniem i jak zawsze nie ogarniam życia. Nevermind.
    Piosenkę chyba przemilczę huehue.
    Chłopcy tacy mili. I dobrze, niech się odwdzięczą za te nerwy, których jej dostarczają.
    Ash jest mądry. I spostrzegawczy. I to dziwne (wieeem, po 64 rozdziała nie powinnam się dziwić, no ale... Wyślij mu link do swojego opowiadania w liście, niech sobie przetłumaczy i się zastosuje).
    Psychopatyczne spojrzenie Jinxxa <3 Jeju jak można hotkować czyjś wzrok, to ja to będę robić.
    Lubię jej monologi wewnętrzne. Poza tym drobna sprzeczka nikomu nie zaszkodziła :D Jak dla mnie jeszcze ciekawiej (biedne dziewczynki, które czekają na sceny łóżkowe..)
    MISIEK <3 *mini taniec radości*
    Jeju..Andy "wampir" unikający słońca...a my z kumpelą zastanawiałyśmy się kiedyś jakby wyglądał w roli Edwarda albo Damona...:D No ale przyznaj, idealny byłby do takiej roli. Chociaż wolałabym jednak prawdziwego wampira a nie ciotę, no ale..
    Jeszcze Michael uważający, że Ash jest idiotą. Idealnie. Chcę go (jakkolwiek to brzmi..)
    Będzie biznes! Ja bym tam go nie dofinansowywała. Zbankrutowałby jakby to ode mnie zależało. Po pierwsze - większość rzeczy mi się nie podoba. Po drugie - pfff nie zasłużył.
    Okay, naprawdę z moim gustem jest coś nie halo. Bo że ze mną to już wiedziałam wcześniej...
    Ash chce ją doprowadzić do zawału? Najpierw jazda konno, potem kąpiel... Nic jej potem nie będzie straszne.

    MIW coraz bliżej <3 Nie wiem czy bardziej czekam na sierotę Ryśka, czy na Ghosta...

    Ej, ja sama marudzę Ci czasami o rozdziały, ale to co innego. Ty się blogiem teraz nie przejmuj. My poczekamy, ile trzeba. Będziesz miała czas i ochotę to coś napiszesz / opublikujesz.
    A co będzie? Będzie dobrze. Na pewno nie lekko (ugh, życie to niesprawiedliwa kurwa, co zrobisz), ale z happy endem. Jak pesymistka mówi, że tak będzie, to coś w tym jest, pamiętaj. Plus małe doświadczenie mam niestety. A zła miałaś za dużo, więcej nie trzeba.
    Soł...pozytywnego myślenia, żeby wszystko się ułożyło, odpoczynku i duuużo Ville :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział ekstra! *-*
    Ja będę czekać, a Ty poukładaj swoje sprawy i się nie śpiesz. Twoja rodzina i życie prywatne są na pierwszym miejscu. :*
    Mam nadzieję że wszysto będzie dobrze.
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie skończyłam czytać wszystkie rozdziały ^.^
    Masz talent do pisania ;D
    Rozdział tak jak każdy jest zajebisty ;D
    Życzę weny i czekam na next'a ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny :D
    Życzę weny



    OdpowiedzUsuń
  11. WOW. No muszę przyznać, masz talent kobieto :-) Siedziałam przed komputerem z bananem na twarzy, zwłaszcza od momentu przyjazdu na plażę. Ash, posiada prawdziwe wyczucie chwili względem Ann :-D
    Dasz sobie radę! Tak, wiem,że się nie znamy, ale po sposobie pisania mogę wywnioskować, że jesteś silną kobietą i wszystko będzie ok. Pamiętaj, że każde 60 sekund smutku jest minutą szczęścia, której już nie odzyskasz.
    /Twisted Sister

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny rozdział, świetna scena z tym kremem :) .
    Haha, wiedziałam, że on prędzej czy później zaciągnie ją do wody! Już nie mogę sie doczekać nexta... nie wiem, co zrobię z życiem przez ten czas..
    w każdym razie życzę weny i pozdrwiam.
    Kropka: .
    ~ M. di Angelo

    OdpowiedzUsuń
  13. prezent od chłopaków był mega uroczy i cieszę się, że to zrobili xd
    Jon jak zawsze wkurza Anke, czyli normalka, aczkolwiek coraz bardziej ją podziwiam, że sobie ze wszystkim daje rade (no kurde ja sobie nie daję rady ze szkołą i dodatkowymi lekcjami, a co dopiero z pracą, szkołą i niańczeniem tych sierot ;o)
    no ale do rzeczy
    rozdział oczywiście świetny (jak zawsze zresztą)
    rozumiem Ankę, że zakochiwała się w tej płycie coraz bardziej, bo jest świetna
    ale kiedy potem była smutna i przytuliła się do Ashleya, to myślałam, że padnę ;o
    co się dzieje?
    cieszę się, że Anka zapędziła Purdyiego do roboty (btw byłam ciekawa, czy wgl napiszesz o tych jego ciuchach xd) i pomogła mu wgl zrealizować ten projekt (to takie kochane z jej strony)
    aaa no i oczywiście wypad na plażę Malibu
    hahaha scena ze smarowaniem pleców -> świetne!
    Ania taka nieogarnięta, myślała, że chłopcy nic sobie nie zrobią z tego, że będzie miała na sobie tylko bikini xD
    i wcale mnie nie zdziwiło, że kłótnię o smarowanie jej pleców wygrał Ashley ;p
    przy okazji pan Panda dostaje ode mnie +100pkt za chęć wrzucenia jej do wody ;)

    mam nadzieję, że poukładasz sobie w życiu osobistym
    nie przejmuj się blogiem, my poczekamy i zostaniemy
    Ty jesteś teraz najważniejsza :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, też nie potrafię pływać XD
    Czytałam ten rozdział dwa dni, z powodu zadziwiającej prędkości mojego internetu. Pół na kompie, a drugie pół na telefonie ;-;
    Nie będę porównywać twoich problemów do moich, bo jednak żyjesz już w świecie dorosłych, a ja nie mam nawet ochoty się tam wybierać. Myślę, że skoro masz pokazać, że jesteś samodzielna, to nie ma co się nad tobą rozczulać. Wystarczy jakiś budujący komentarz, co nie? No bo jakby to powiedzieli w Top Model (oj raz mi się obejrzało odcineczek, bo nic nie było na tv, sorry XD) masz twardy tyłek. Poradzisz sobie, ja w to wierzę.
    MIW! Nie słucham ich za bardzo, ale City Lights (taki chyba był tytuł ;-;) jest... em, no, super? XD
    Lubię Mike'a :v Jakoś tak mam zawsze, że lubię wszystkie postacie uboczne/epizodyczne itp.
    Zdziwiło mnie to, że nie martwię się o Ann i nie przeżywam tego, że schudła. Może dlatego, że jest taka asertywna. To raczej u niej normalne. Mama Annie już o tym wspominała Ash'owi...
    Ojeeej, Purdy taki troskliwy XD
    Nie lubię plaży. Nie lubię takiej pogody jak dziś. Niech się zdecyduje. Albo jest zimno i pochmurnie, czyli tak jak teraz powinno być (kochać chmury, yes, yes), albo świeci słońce i mamy 35 stopni w cieniu. Mam to gdzieś, jak chcę do Anglii ;-;
    Ja zawsze wracam do blogów. Nigdy się z nimi nie rozstaję. Choćby były zakończone w 2009, nigdy niedokończone, zawieszone, powracające... Na mnie możesz liczyć, za bardzo przywiązuję się do rzeczy XD
    Wierzę w ciebie Vixen :* /OpenWound

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoko rozumiem Cię, rodzina moim zdaniem powinna być na 1 miejscu .
    Rozdział bardzo mi się spodobał, szczególnie moment w którym chłopaki chcieli wystartować plecy Ann ;)
    Twój blog jest niesamowity, oryginalny i przede wszystkim nie przesłodzony :D
    Do następnego i szczęśliwego obrotu spraw życzę !

    OdpowiedzUsuń
  16. czo ja tu tak późno? O_o


    Ashley jakiś tu troskliwy.... podejrzane! Współczuję Ann, że uczestniczy w tym całym układzie i nawet nie może mu zrobić awantury, bo są ludzie w pobliżu.
    Następna sprawa to wspaniałe głupie pomysły Purdy'ego. No kocham takie momenty! :* (tylko mam nadzieję, że bohaterka przeżyje xD)
    Najbardziej jednak chyba lubię tego tam marudę Andy'ego :P normalnie mój charakter!
    To cóż... to chyba tyle chciałam powiedzieć. A! No tak, chcę żebyś wiedziała, że chociaż czasami mogę nie komentować to jak najbardziej czytam i kocham tego bloga ;***
    Sooooooł życzę weny, czasu, pomysłów, cierpliwości i duuuuużo uśmiechu! (bo smutanie jest złe >,< )

    P.S. dzisiaj troszkę dłuższy kom, więc mam nadzieję, że nie będziesz już narzekać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu spóźniony komentarz...Ugh, przepraszam, mam nadzieję, że wybaczysz ;;;
    Od razu dodam, że mój dzisiejszy komentarz nie będzie jakiś szczególnie sensowny.
    No ale do rzeczy... Prezent dla Ann był uroczy, niech się chłopcy starają, a co!
    No i rozumiem Andy'ego, przybijemy sobie piąteczke i razem możemy iść gdzieś daleko od plaży i słońca.
    Ann znowu przyciąga facetów, a Ashley znowu zazdrosny. A, i ta scena z olejkiem do opalania też była świetna xD
    Dobra, przepraszam, ten komentarz naprawde jest beznadziejny. Co do trgo jak dodajesz rozdziały-ja to w pełni rozumiem. Każdy z nas ma swoje życie, problemy i to normalne, że czasem nie masz możliwości by pisać. Nawet jeśli rozdziały nie będą dodawane jak wczesniej, wszysvy będziemy czekać z niecierpliwością, bo naprawdę warto!
    No więc życzę Ci weny, czasu, no i żeby wszystko się u Ciebie poukładało. Trzymaj się! Xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam,że teraz. Jednak nie dałam rady...Dużo komplikacji.
    Nawet teraz mój komentarz będzie denny bo nie mam sił pisać nic sensownego.
    Jest..cóż. Jest śiwtnir, ale myślę,że doskonale o tym wiesz. Chłopaki postarali się z tym prezentem, niby takie nic a jednak najlepsze na świecie, chyba dlatego,że od serca. Plaża..nigdy nie byłam na takiej prawdziwej plaży, ale tak jak Ann nie umiem pływać i chyba wole tam nie jechać. Zazdrosny Ash, no nieźle. Mam nadzieję,że u Ciebie wszystko się ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział super
    Sorki że tak późno dodaje komentarz ale nie mam kiedy komentować
    Mam nadzieje że u Ciebie będzie wszystko w porządku
    POWODZENIA
    I pamiętaj "Never give in "

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam, że się nie rozpiszę, ale nie mogę.
    Świetny rozdział kochana i pamiętaj, jesteśmy z tobą <3
    ////Black Rose

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam ze nie komentowałam ostatnio ale dosłownie 1h temu wrociłam do domu z sanatorium gdzie nie było neta :(... Dobra wracając do rozdziałów mega,super,cudowne. Widze że Ann znowu przyciąga factów xD Mam nadzieje że u Ciebie sie wszystko ułoży \\\KAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę mi smutno, że tak długo nie ma rozdziału, bo w końcu są inne czytelniczki.
    Przepraszam za nieobecność, miałam trudną sprawę rodzinną.
    Rozdział super, bardzo mi się spodobał. Kochana, nie martw się. Wszystko będzie dobrze.-Star

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest smutno i zupełnie straciłam motywację, bo tyle osób to czyta, a nikt nie komentuje. Inna sprawa, że zwykle taki limit był wypełniany w 3 dni góra. I to naprawdę nie jest dużo, patrząc na to, że ponad 50 osób stara się komentować regularnie, z różną częstotliwością. A reszta woli to olać.

      Usuń
  23. Rozdział jak zwykle zaisty i z cierpliwością czekam na kolejny.
    Tobie, Ann, życzę wytrwałości, motywacji i "weny".
    Pewne sprawy i problemy doprowadziły do tego, że byłam tu przez jakiś czas nieobecna, ale można rzec "powróciłam".
    Trzymaj się ciepło! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rozdział czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie teraz zorientowałam się że...Nie dodałam koma. Myślałam ,że dodałam jednak się myliłam. To daję teraz.
    Ja tu myślałam że Purdas zapieprzy tamtemu kolesiowi a tu nic :c Z resztą z niego to taka sierota więc się nie dziwię.
    Jezusie chcę następny i aby Ann wyje*ała Ashowi za to że ją wrzucił do wody :D
    Wyje*ała to może nie ale żeby dała ochrzan, opieprz czy coś w tym stylu :DD
    No więc czekam na kolejny, życzę weny i pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak długo czekam na rozdział,a dopiero dzisiaj zorientowałam się,że Blogger nie dodał mojego komentarza.Zwykle limit w 3 dni,a teraz nawet nie w 3 tygodnie.
    Tak jak chyba większość myślałam,że Purdy uderzy tego kolesia.Tak Ann mogłaby je*nąć Ashowi za to wrzucenie do wody.Tak,czekam z utęsknieniem na kolejny rozdział.Mam nadzieję,że jednak nie straciłaś do końca tej motywacji i rozdział pojawi się możliwie jak najszybciej.Nie będę życzyła weny,tylko może przede wszystkim cierpliwości do czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka, rozdział bardzo fajny. Dawno tu nie pisałam więc nadrabiałąm rozdziały. Też mam straszna ochotę się pokąpać :3 Jejjjj gdy by tak z BVB popluskać się w możu/jeziorze/basenie...marzenie :3 <3 Mam zapalenie płuć i już drugi antybiotyk ląduje w moim brzuchu :/ Głos straciłam...tragedia KILL ME !!!! :(

    My nightmare

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie bd wylewna iż mam mega dolinę muminków... Fajny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajebisty po prostu :D i rozdział i caly blog ! czekam na nowości !!!

    OdpowiedzUsuń