wtorek, 12 sierpnia 2014

Początek

No więc tak, po dłuuugich namowach pewnych osób, postanowiłam opublikować "opowiadanie", które zaczęłam pisać dawno temu na jednej z arcyciekawych lekcji. Od tego czasu sporo się zmieniło, zrobiłam sobie dość długą przerwę od pisania. Jednak postanowiłam do tego wrócić, bo kiedyś podobno całkiem nieźle mi to szło. Napisałam już kilka nowych rozdziałów i mam nadzieję, że dokończę to co zaczęłam. Nie mam pojęcia czy ktoś w ogóle będzie chciał to czytać, ale warto spróbować.
Blog, jak już pewnie zauważyliście jest o Black Veil Brides. Główna bohaterka na początku opowiadania ma prawie 18 lat. Właściwie to połączenie kilku osób. Jest tam część mnie, ale to nie jest jakaś autobiografia, więc proszę się nie sugerować. W opowiadaniu występują wulgaryzmy, więc jak komuś to nie pasuje, niech nie czyta:) Scen +18 raczej nie będzie. Przynajmniej ja na razie nie mam tego w planach. Z resztą, z czasem przekonacie się, że to niezbyt możliwe. Jeśli ktoś będzie uważał, że coś zgapiłam z innych blogów, to przepraszam, ale w swoim życiu przeczytałam ich ok. 100, więc możliwe, że się czymś zasugerowałam. Akcja rozpoczyna się w maju 2012 r. Ja mam już zaplanowaną akcję gdzieś tak do maja-czerwca 2013. Na razie to chyba tyle. Pierwszy rozdział pojawi się dopiero po północy, bo muszę go jeszcze sprawdzić i poprawić. Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało piszcie...

2 komentarze:

  1. Jej *-* tak się cieszę, że w końcu zdecydowałaś się publikować ^^ lecę czytać ten 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń