sobota, 25 października 2014

Ogłoszenie!

Jest sprawa, a raczej kilka. Jak dobrniecie do końca, będzie zajebiście.

Otóż, ostatnio zajęłam się planowaniem dalszej akcji, czyli co będzie po sierpniu 2013, albo nawet troszkę wcześniej. (kij z tym, że teraz jesteśmy dopiero w październiku). Do rzeczy:
Zastanawiam się co zrobić z życiem uczuciowym Ann. Wbrew pozorom, nie łączę jej na siłę z jej "chłopakiem", ale mam kilka opcji. I tu pytanie do Was: jak Wy byście to widzieli? Generalnie albo Ann zostanie forever alone do końca (czyli nie będzie erotyków, namiętnych chwil itp.) bądź połączę ją z kimś. Fajnie by było, gdyby każdy, kto czyta, napisał w komentarzu swoje zdanie (nadzieja matką głupich, że wszyscy się udzielą). Od razu uprzedzam, że związek z Andy'm, CC'ym, Control'em bądź R. Radke odpada, bo za nic tego nie napiszę. Nie da się i tyle. Oni mają tu inne role. Ale jeśli na przykład macie kogoś z innego zespołu, aktora, tancerza czy kogoś tam, piszcie. Ja osobiście, gdy znajdę chwilę czasu napiszę sobie ot tak, one shota z kilkoma kolesiami, żeby zobaczyć, czy jakoś to idzie. Nie twierdzę, że będzie tak, jak wyjdzie w komentarzach (o ile takowe będą), ale postaram się. Nie ogarniam swojej wyobraźni, więc nic nie mogę obiecać. Ankiety na razie nie chce mi się robić, dlatego proszę, napiszcie, jak byście chcieli. To tylko jeden wyraz, nazwisko. I nawet możecie się nie podpisywać. Byle wyrazić opinię. Tyle.

Druga sprawa. Kilka osób wysłało mi linki do swoich opowiadań. Jeśli możecie, wrzućcie je jeszcze raz do spamu. Jak macie nowy rozdział, też tam piszcie. W ogóle jak ktoś prowadzi bloga, czyta, albo ma coś fajnego na oku, niech wrzuci mi linka do odpowiedniej zakładki, bo w wirtualnym, jak i normalnym świecie lubię mieć porządek i wszystko ładnie posegregowane. Szlag mnie trafia, jak muszę marnować czas na szukanie czegokolwiek. 

Okej, to wszystko. Naprawdę weźcie sobie do serca moją maleńką prośbę, bo jestem w kropce. Widzimy się za parę dni pod następnym rozdziałem. xxx Black.

26 komentarzy:

  1. Hmm no to może podam propozycje, haha.
    Ash
    Matt Nicholls hehe
    Jon (byłoby śmiesznie :( )
    Kurde nie mam pojęcia, ale nie chce jej samej :((((
    Nie można na mnie liczyc , przepraszam, za brak wyobraźni >-<
    Życzę weny, pomysłów, czasu i czekam :(:( <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam Ci chyba nie muszę mówić jakie jest moje zdanie :3 Ann powinna być z Ashley'em, Ashley'em i jeszcze raz z Ashley'em!!! Nie ma po prostu innej opcji i basta! *.*
    Dziękuję bardzo. Do widzenia :3
    PS. Zapraszam na nowego bloga :)
    http://unbroken-bmth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja jestem za Ashleyem!
    a jak nie to..... hm.... Ashley <3
    xDD
    serio od początku za nim byłam :)
    a jak już tak serio Ci on nie pasuje to ewentualnie (ale to już na prawdę ewentualnie) może Jamie Campbell Bower? (koleżanka mi go wkręciła, bo ciągle o nim gada >,<) xDD
    zdrówka szcześcia i weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za Ashley'em :) ale bardzo bym chciała także żeby było z Benem Brucem (nwm jak się jego nazwisko odmienią, więc przepraszam) z Asking Alexandri , ponieważ niema żadnego polskiego bloga o nim :'( /zuzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie nie ma innej opcji, jak Purdy.
    Ale to tylko moje skromne zdanie.
    ~ Nikt

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem za Benem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ashley, Ash, no to jest chyba jasne od samego początku, nie wyobrażam sobie nawet, że oni mogliby nie być razem!! Nie ma takiej opcji!! Niby tak się nienawidzą a tak naprawdę zwierzają się sobie i są bliżej niż nie jedna para.
    Tak sobie myśle, że może jakiś chwilowy romansik z Jonatanem? XDD hahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie również Ben Bruce :3 hehe może Ash ewentualnie Chris z Motionless In White XDD
    /Topazek

    OdpowiedzUsuń
  9. anthony barro ale jak ma jeszcze białe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ashley oczywiście (ewentualnie Jared Leto :D)
    To znaczy skoro oni się nie lubią, Ash jest seksoholikiem, co prawda Ann dziewicą ale może coś ten teges :D. No wiesz, może nie od razu miłość forever, ślub i dzieci, jeśli by w ogóle. Myślę, że ich wredność wobec siebie nadal, ale wplątać między to seks. Ann pozna swoją seksualną stronę, a Purdy będzie jej mentorem :D (zalatuje to trochę 50 twarzami greya.... kurwa, kit z tym xD).

    To tylko moja wizja. I tak będę czytała <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam zrub z Ben Bruce :**** /lilka

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana ty znasz moje zdanie....a nie
    czekaj...jednak nie znasz...No ale to jet
    oczywiste, że Ash'uś :* zrobisz jak uważasz ...
    Ale prosiłaś o wyrażenie zdania więc to
    robię...Wierzę, że poradzisz sb z napisaniem
    kolejnych rozdziałów MYSZO !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja jestem oczywiście za Ashley'em.
    No ale postąpisz jak uważasz.
    Uprzedzam jestem tą samą osobą która podpisywała się wcześniej jako
    ~Purdy Girl

    OdpowiedzUsuń
  14. TY SIE PYTASZ?!
    ASHLEY I ANN MAJA BYC RAZEM.
    AMEN.
    XD
    Ej ale tak serio to moze przez ten udawany zwiazek cos do siebie poczuja...W DODATKU ASHLEY DAWNO NIE SEKSIL! :C XD
    Albo Ann z Ashley'em moga byc ze soba, ale w koncu nie wytrzymaja i zerwia? Tak moze 2 miesiace, a potem beda sie klocic albo cos...NWM XD ALE JA CHCE ROMANTYCZNA SCENE ANN I ASHLEYA W LOZKU! XDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ben bruce albo ash :D /nelka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ben Bruce, albo Chris z Motionlessów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ben bruce :)
    a i tak przy okazji nie patrz na moją nazwe wm że jest przerażająca xdd
    ale pisz z konta siostry heh bo swojego nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ben Bruce :) heh jego i Asha chyba jest najwięcej :) przepraszam że z anonima :/ jak chcesz to mogę zaraz spróbować dodać ze swojego konta /harpix2355

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje zdanie znasz na pewno.Wiesz że od początku byłam za Ashley'em.Ewentualnie Ben Bruce,Ricky Horror albo...Oliver *.* tak Oli też jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmmm ma propozycja ASHLEY <3 co byś nie zrobiła i tak blog będzie dalej najnajnajlepszym jakiego kiedykolwiek czytałam <3 mogłabyś wstawić taką fajną noc którą Ann spędza z Ashleyem mmmm *--*
    Życzę weny czasu i czekam ;D / Kam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy nowy rozdział, Kicia? ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kiciuj mi tu:P Umiesz liczyć do 14?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka moja propozycja to...Ashley XD to takie oczywiste że aż wcale :P Mogłabyś wstawić taką mega nockę Ash'a i Ann kiedy ... no wiesz...

    My nightmare

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym dała Ashleya, albo Chris z Motionlessów. Ewentualnie, Matt Nicholls
    Ale wszystko, co napiszesz będzie genialne. Zapraszam na rodział 2 demoniczna-melancholia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń